Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met winnares ketting en sneakpreview!


Hallo %naam%.

Nog een kleine week en dan zitten we alweer in Februari en we zijn dan ook aan de laatste dagen van de jubileummaand van Atelier Hobbekol bezig, wat betekend dat je nog een paar dagen van de kortingscode kunt profiteren die recht geeft op 14% korting!

~*~

Er liggen alweer de nodige modellen op de spreekwoordelijke plank en ik heb al heel veel inspiratie voor nieuwe sieraden en dromenvangers! Zo speur ik het internet af naar de modekleuren en trends van voorjaar/zomer 2024 en geef daar dan mijn eigen draai aan, zodat er aan iedereen wordt gedacht. Degene die van trends houden en dit het liefst iedere dag aan iedereen willen laten zien, of diegenen die van handgemaakte en unieke sieraden houden, maar toch een tikkeltje trend in hun sieraden willen zien.

En daar horen natuurlijk ook sneak previews bij die ik je alvast wil laten zien. Deze staan nog niet in de webshop, maar dan krijg je alvast een kijkje wat er zoal binnenkort te koop gaat komen.

Hieronder enkele modellen die binnenkort in de categorie oorbellen zullen staan, te beginnen met een paar goudkleurige oorbellen met kettinkjes en waar schattige vlinders aan hangen. En let ook eens op de prachtige oorbelhaakjes... chiquer kan toch haast niet?

Doorbellen met schelpkralen en parels zullen ook deze lente en zomer weer ruimschoots in het modebeeld te zien zijn...

 En de klapoorbellen met cabochons die tussen oorbellen en creolen in zitten en waarvan sommige (bewerkte) creolen echte kunstwerkjes zijn!

De ringen zijn ook steeds meer terug van weggeweest...

Sommigen zijn subtiel met een kleine steen of cabochon al dan niet bewerkt met copper wire of artistic wire. En anderen die grof, groot en heel opvallend zijn...

Terugkijkend op de afgelopen maand heb ik heel veel leuke reacties ontvangen. Zo maakte de ene klant dankbaar gebruik van de kortingscode en de ander deed dit niet en vond dit zo goed. Maar er waren ook mensen die hun korting aan een goed dierendoel schonken en dat vind ik wel zoooowww lief! Ik spaar deze schenkingen op totdat het een leuk bedrag is geworden en dan rond ik dit naar boven af en stort het. Uiteraard houdt laat ik van me horen als het moment daar is en op die manier blijf je op de hoogte waar je donatie heen gaat.

Maar er waren ook hele lieve reacties in de vorm van korte berichtjes in de mail, als antwoord op de nieuwsbrief. Ik heb me echt een beetje jarig gevoeld en dus op naar het 15 jarige jubileum van Atelier Hobbekol van het volgende jaar!

En dan het moment waarin de winnares van de jubileumactie van Atelier Hobbekol bekend gemaakt gaat worden.

De Ibiza style ketting gaat naar Astrid Sondermeijer! Astrid gefeliciteerd en neem je even contact op via info@atelierhobbekol.nl om je adresgegevens door te geven? Dan komt de ketting zo snel mogelijk naar je toe!

En dat was het weer voor deze nieuwsbrief.

Allemaal een heel zonnig weekend gewenst namens, Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.


 

Reacties

Populaire posts